loading...
Glambert

shakiba بازدید : 167 دوشنبه 23 آبان 1390 نظرات (1)

میخواستم بهت بگم چقدر پریشونم دیدم خودخواهیه……دیدم نمیتونم

تحمل میکنم بی تو به هرسختی به شرطی که بدونم شاد و خوشبختی

به شرطی بشنوم دنیات آرومه که دوسش داری از چشمات معلومه

یکی اونجاست شبیه من یه دیونه که بیشتر از خودم قدرتو میدونه

چی کار کردی که با قلبم به خاطر تو بی رحمم

تو میخندی……چه شیرینه…….گذشتن……..تازه میفهمم

تو رو میخوام تموم زندگیم اینه..دارم میرم ته دیوونگیم اینه

نمی رسه به تو حتی صدای من تو خوشبختی همین بسه برای من

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
man ye glambertam ke hazeram khodam o bare adam bekosham! vali shayad az chanta khanandeye dg ke be andazeye Adam omran do0s dashe basham matn mizaram. age do0o0o0o0os dashin man o ba esme sh.Glambert link konin bo0o0o0o0o0o0o0o0o0os bare hane Glambertihaye golam
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 1,953
  • کدهای اختصاصی

    كد آهنگ

    مرجع کد آهنگ


    كد آهنگ

    مرجع کد آهنگ