loading...
Glambert
shakiba بازدید : 182 شنبه 04 تیر 1390 نظرات (0)
آدام لمبرت: "فکر نمی کنم این برای کسی عجیب باشه که بفهمه من Gay هستم. من 8 ساله که در لس آنجلس به عنوان یک Gay زندگی می کنم. "درست بعد از فینال آمریکن آیدل کمابیش در مورد این مسأله با خبرنگاران صحبت کردم. اما نه به طور کامل، چون دوست داشتم برای اولین بار این قضیه در مجله رولینگ استون مطرح بشه، چون فکر کردم این مجله جالب تره. دوست نداشتم مثل قضیه ی Clay Aiken  بشه یا توی روزنامه های زرد در موردش نوشته بشه. دوست داشتم که بتونم خودم رو موردش توضیح بدم."
در مورد اینکه چرا در امریکن آیدل این موضوع رو نشون نداده می گه:"فکر کردم که این قضیه ممکنه کاری رو که دارم انجام می دم (یعنی خوندن) تحت الشعاع قرار بده. من یه خواننده ام و هر چی و هر کی که هستم و زندگی خصوصیم یه چیز جداگانه ست. زندگی خصوصیم نباید روی کارم تأثیر بذاره. هر چند که تأثیر می ذاره و غیر قابل اجتنابه. این واقعاً مسأله پیچیده ایه."
اگر چه که لمبرت Gay هست ولی می گه که از توجه و علاقه ی دخترها هم لذت می بره و خوشحال می شه وقتی که می بینه دوستش دارن و بهش ابراز احساسات می کنن!
وقتی که تهیه کنندگان امریکن آیدل به او و Kris Allen یک اتاق مشترک دادند، آدام می گه که: اولین چیزی که به ذهنم خطور کرد این بود که "اوه خدای من، من رو با این پسر خوشگله تو یه اتاق گذاشتن؟ به اعتقاد من کریس بین همه ی اون شرکت کننده ها بهترین بود. مهربون، خوش تیپ و از جنس خودم بود. البته با این تفاوت که زن داره!!!! منظورم اینه که مسائل رو درک می کنه و روشنفکره.
در مورد عکسایی که ازش تو اینترنت در حال ل ب گرفتن با پسرها و با لباس ها و آرایش دخترونه پخش شده بود می گه که: "من فراموش کرده بودم که اون عکس ها رو از توی پروفایلم بردارم. اون عکس ها برای یه فستیوال بود و من فقط دو سه بار اون لباس ها رو تنم کردم."
آدام لمبرت از قوانین همجنس بازها حمایت می کنه ولی می گه که دوست ندارم خیلی خودم رو درگیر این مسائل کنم. من یه خواننده ام نمی خوام یه رهبر حقوق بشر باشم!!
در سن 21 سالگی به یه فستیوال در آلمان رفت و اون موقع بود که موهاش رو رنگ مشکی کرد. در اون هنگام به کشیدن م مخدر و قرص های اکستازی روی آورد.
خودش در این مورد می گه: این مواد بهم کمک می کرد که اعتماد به نفس پیدا کنم و بتونم خودم و زندگیم رو کنترل کنم. چون من اون موقع اعتماد به نفس کمی داشتم.
سپس لمبرت در یک reality show شرکت کرد که این باعث شد اعتماد به نفسش رو به دست بیاره و مواد مخدر رو کنار بگذاره.
"بالاخره تونستم ارزش واقعی خودم رو برای اولین بار در زندگی بشناسم و مصادف شدن این قضیه با شرکت در American Idol به شیرینی اون اضافه کرد. می دونین؟ هنوز هم گاهی وقت ها پیش میاد که به خودم می گم: اوه پوستم افتضاح شده یا یه کمی چاق شدم – باید بیشتر به باشگاه برم." اما خب در واقع حالا بیشتر اوقات که تو آینه به خودم نگاه می کنم می گم خودم رو آدمی می بینم که می تونه یه کار فوق العاده انجام بده!"

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
man ye glambertam ke hazeram khodam o bare adam bekosham! vali shayad az chanta khanandeye dg ke be andazeye Adam omran do0s dashe basham matn mizaram. age do0o0o0o0os dashin man o ba esme sh.Glambert link konin bo0o0o0o0o0o0o0o0o0os bare hane Glambertihaye golam
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 79
  • بازدید کلی : 1,975
  • کدهای اختصاصی

    كد آهنگ

    مرجع کد آهنگ


    كد آهنگ

    مرجع کد آهنگ