loading...
Glambert
shakiba بازدید : 206 چهارشنبه 24 فروردین 1390 نظرات (1)

You run away from everything that you fear
So afraid don't wanna be a part of it
You see the fake in every thing that is real
You hate the pairadox
You put us in the box

We don't define what makes us right or wrong
Waste of time and we're just livin' it
I wanna see you, touch you, one-on-one
Won't stop until we're done
We've only just begun

[Chorus:]
We are the face of a new generation
We are the ones who have no reservation
Don't give a damn 'bout your cold calculation
Welcome to the Master Plan
Don't care if you understand
Don't care if you understand
Welcome to the Master Plan

Your skin is burning at the sight of me
Your mask can't hide what yer thinkin'
Don't ask (Don't tell)
Just take whatcha need
I'm an open book
So go on and take a look

[Chorus:]
We are the face of a new generation
We are the ones who have no reservation
Don't give a damn 'bout your cold calculation
Welcome to the Master Plan
Don't care if you understand
Don't care if you understand
Welcome to the Master Plan

There's you
There's me
I feel your energy
I hope you'll see
Things ain't what they used to be
Look at the face

[Chorus:]
We are the face of a new generation
We are the ones who have no reservation
Don't give a damn 'bout your cold calculation
Welcome to the Master Plan
Don't care if you understand
Don't care if you understand
Welcome to the Master Plan

Don't care if you under
Welcome to the Master Plan
Don't care if you understand

shakiba بازدید : 170 چهارشنبه 24 فروردین 1390 نظرات (0)
- خیلی جاها خوندم که بیشتر افرادی که به کنسرت آدام میان فقط به خاطر اینه که خودشو ببینن و وقتی اون روی صحنه میاد دیوونه می شن!

- حتی قبل از اینکه روی صحنه بیاد مردم خیلی هیجان زده می شن! بالا و پایین می پرن و جیغ می کشن. یه بار یکی از طرفداراش از من پرسید کدوم قسمت اجرای آدام رو بیشتر دوست دارین؟ و من گفتم وقتی که اونجا ایستادم و می بینم که همه منظرن که آدام روی صحنه بیاد و وقتی به جمعیت نگاه می کنم که واسش هورا می کشن و جیغ می زنن به خودم می گم آرزوی آدام به حقیقت پیوست. بعد آدام شروع کرد به خوندن آهنگ “starlight” و من ناخودآگاه گریه م گرفت. اون بهترین لحظه بود.

- از اینکه به لوس آنجلس اومدین راضی هستین؟

- من به خاطر آدام اینجا اومدم. اون معتقده که اینجا می تونم زندگی جدیدی رو شروع کنم. من هر کاری از دستم بربیاد برای آدام انجام می دم. به نامه های طرفدارانش جواب می دم، و از این جور کارها. من فکر می کنم که بهترین کار اینه که مادر باشم. این کاریه که واقعاً بهش عشق می ورزم.

- کار کردن برای پسرتون سخت نیست؟

- نه اصلاً. درسته که ما با همدیگه زندگی نمی کنیم ولی خیلی با هم صمیمی هستیم. آدام اختیاجی نداره که مامانش کنارش زندگی کنه من مطمئنم. ولی بعضی از کارهاش رو که خودش وقت نداره انجام بده من براش انجام می دم. تنها چیزی که واسم یه کمی سخت بود، اومدن به لوس آنجلس بود. من خونه ام رو خیلی دوست داشتم و برام سخت بود که ازش دل بکنم ولی که وقتی آدام گفت که دوست داره نزدیکش باشم با کمال میل اومدم. اون دوست داره که من هم جزئی از این موفقیتش باشم و کسایی که باهاشون رفت و آمد می کنه رو بشناسم و ببینم. می دونین؟ این روزا کمتر بچه ها از مادرشون اینو می خوان و من واقعاً از این بابت خدا رو شکر می کنم. آدام واقعاً قلب مهربونی داره.

- شنیدم که می خواد یه خونه بخره؟

- آره اون هنوز خونه نخریده و به خاطر اینکه مدام توی مسافرته مجبوره همیشه توی هتل باشه. من امیدوارم بتونم اینجا واسش یه خونه مناسب پیدا کنم تا وقتی که برگشت آماده باشه.

- بعد از فینال امریکن آیدل زندگی آدام چه تغییری کرد؟

- خب این یه اتفاق واقعاً بزرگ توی زندگی آدام بود. اون الان خیلی سرش شلوغه و من خیلی کم ازش خبر دارم.

- بدترین قسمت ماجرا چی بود؟

- قسمت بدی نداشت. اتفاق خیلی بزرگی بود.

- به نظر می رسه که سوال هایی که در مورد جنسیت و عکسهاش می پرسن اصلاً براش اهمیتی نداره؟

- نه در واقع آدام فکر می کنه که بد نیست مردم عکسهایی هم در حال بوسیدن دخترا از اون ببینن. به نظر جالب میاد. یه جور مرموز بودن که آدام ازش لذت می بره.

- وقتی توی آیدل می خوند شما نگران بودین؟

- نه من مطمئن بودم که اون از پسش بر میاد. اون استعدادش رو داشت. فقط بعضی وقتها نگران بودم که آهنگ رو اشتباه انتخاب نکنه. مثل آهنگ "حلقه ی آتش" (Ring of Fire). اون یه ریسک بود. لباس های اجق و وجق پوشیده بود. من اون آهنگ رو دوست نداشتم چون ترسناک و عجیب غریب بود!

- ولی بعد آهنگ "رد پای اشکهایم" (Track of My Tears) رو مثل فرانک سیناترا روی صحنه خوند. لباس های عادی پوشید و مدل موهاش هم مثل قبل شد.

- وقتی با اون قیافه دیدمش باورم نشد. اون دقیقاً می دونست که داره چکار می کنه. می خواست روی دیگه سکه رو هم به مردم نشون بده.

- وقتی برنامه رو می دیدین فکر می کردین که آدام ممکنه برنده بشه؟

- نه من فقط هر هفته برنامه رو دنبال می کردم و به چیزی فکر نمی کردم. فقط قسمت های آخر تصمیم گرفتم بیام پیش آدام تا اگه برنده نشد دلداریش بدم.

- حس رقابتی بین کریس و آدام در فینال مشاهده کردین؟

­- نه اونا واقعاً دوستی عمیقی رو شکل داده بودن و فکر می کنم تا آخر عمر دوستای همدیگه باقی بمونن. اونا واقعاً هیچ چیز توی دلشون نبود و خیلی از هم حمایت می کردن

- و من جایی خوندم که شما با مادر کریس هم دوست شدین

- من واقعاً خوشحالم که دوستای خوبی مثل اونا پیدا کردم. شب بعد از فینال تولد من بود و خانواده ی آلن به خونه ی ما اومدن. نه تنها کریس و همسرش. بلکه تمام خانواده ش اومدن. ما قراره که این تابستون هم همدیگه رو ببینیم و می خوایم کنسرت رو با هم تماشا کنیم. وقتی عکس روی جلد Rolling Stones که آدام دراز کشیده بود و یه مار روش بود، چاپ شد به من زنگ زد و گفت: من واقعاً پسرت رو دوست دارم ولی از عکس روی جلد مجله خوشم نیومد. چون من از مار بدم میاد!!!

- مصاحبه ی Rolling Stones خیلی وارد جزئیات شده بود. چیزایی که در مورد مسائل جنسی و این جور چیزا نوشته بود. وقتی شما اونو می خوندین به عنوان یه مادر واستون سخت نبود؟

- چرا خیلی خیلی سخت بود. من ازش خواستم که یه خرده محتاط تر باشه. از وقتی 17 سالش بود بهش می گفتم که محتاط باشه. لازم نیست مردم همه چیز رو در مورد تو بدونن. ولی خب اون خیلی رک و صادقه و اگه اینجوری نیود که آدام آدام نبود!

- اولین بار توی مصاحبه ی رولینگ استونز بود که آدام اعلام کرد همجنس بازه.

- وقتی آدام 17 ساله بود من به یه مرکز همجنس بازها رفتم و ازشون پرسیدم که چطور باید بهش نزدیک بشم و باهاش در این مورد صحبت کنم. اونا بهم گفتن که این کار رو نکن. یه آقایی اونجا بود که 27 سال داشت و گفت که من هنوز به خانواده ام نگفتم که همجنس بازم! من تصورش رو هم نمی تونستم بکنم. من و آدام همه جیز رو به هم می گفتیم پس تصمیم گرفتم که موضوع رو پیش بکشم و معلوم شد که تصمیم درستی گرفتم. من نامه های طرفداران آدام رو می خوندم. مثلاً می نوشتند که من هم پسری مثل آدام دارم و فکر می کنم که همجنس بازه. چطور شما تونستین با آدام در این مورد حرف بزنین. من فکر می کنم مقاله ی رولینگ استونز باعث شد که مادرها راحت تر بتونن با پسرهای همجنس بازشون صحبت کنن.

- فکر نمی کنین صحبت آدام در مورد استفاده از مواد مخدر ممکن بود برای بچه ها بدآموزی داشته باشه؟

- بله. من بهش گفتم که تو طرفدارای کم سن و سالی هم داری و والدینشون می خوان که تو یه الگو باشی. اون جواب داد:"من که نگفتم مواد مخدر مصرف می کنم، من گفتم مصرف می کردم.

- با اینکه اون اعلام کرده که همجنس بازه. ولی بسیاری از طرفدارانش دختر هستند و اسم خودشون رو glambert گذاشتن. و عاشقانه دوستش دارن. نظرش در این مورد چیه؟

- اون معتقده که این خیلی جذابه. اون دوست داره که با دخترا هم حرف بزنه. من فکر می کنم به خاطر اینه که آدام واقعاً دوست داشتنیه. از بچه ی 8 ساله تا پیرزن 80 ساله طرفدارشن. من نامه های طرفدارانش رو می خونم که میی گن چقدر بهش علاقه دارن و ازش سیر نمی شن.

- برمی گردیم به کودکی آدام. اون توی یه مصاحبه گفته بود که وقتی کوچک بوده خیلی پر انرژی بوده و برای همین به تئاتر و موسیقی رو آورده که انرژیش رو تخلیه کنه.

- نه اون بیش فعال نبود ولی یک بار که پیش دکتر برده بودمش از دکتر پرسیدم که دلیل رفتارهای عجیب آدام چیه چون اون واقعاً خستگی ناپذیر بود. دکتر گفت که اون بیش فعال نیست، اون بیشتر از سنش می فهمه. نسبت به هر چیزی که اطرافشه آگاهی داره.

- وقتی فهمیدین که آدام استعداد خوندن داره، آیا با خودتون فکر می کردین که: اوه خدای من، آدام روزی یه سوپراستار می شه؟

- نه واقعاً به این فکر نمی کردم. فقط می دیدم که در مقایسه با بقیه ی بچه ها بهتر می خونه. ولی واقعاً فکر نمی کردم که خیلی عالی می خونه!

- هیچ وقت می شد که اون ناامید بشه؟

- اون همیشه احساس موفقیت می کرد و من نشنیدم که بگه: از پسش بر نمیام. فقط بعضی وقتها می گفت که شاید این جایی که الان هستم اونی نباشه که باید باشم.

- این سبک آرایشش راک رو از کی شروع کرد؟

- اون همیشه با موهاش ور می رفت. یادمه که یکبار بعد از رنگ کردن موهاش از پپله ها پایین اومد و موهاش به رنگ نارنجی دراومده بود!!! من به مادر دوستش که آرایشگر بود زنگ زدم و ازش کمک خواستم. وقتی اولین بار موهاش رو تیره کرد به نظرم خیلی تیره میومد. ولی الان نمی تونم اون رو با موهایی غیر از مشکی تصور کنم.

- در مورد لاک ناخن چی؟

- اون از خیلی وقت پیش لاک می زد. یک روز برای جشن شکرگذاری ناپدریم و زنش قرار بود که به خونه ی ما بیان و من از آدام خواستم که امروز لاک نزنه. ولی اون کار خودش رو کرد.

- یه کار جدیدی که کرده تتو روی مچ دستشه

- اون شکل یه چشم که آدام معتقده ازش محافظت می کنه.

- ممکنه در آینده تتو های بیشتری کنه؟

- آره اون بازم دوست داره تتو کنه

- با نگاهی به 7 ماه گذشته، به چه چیز آدام بیشتر از همه افتخار می کنین؟

- این خیلی خوبه که اون همیشه توی مصاحبه هاش خود واقعیش رو نشون می ده و می دونه که چی باید بگه. و برای من به عنوان یه مادر خیلی خوشحال کننده ست که می بینم مردم تحت تأثیر اون قرار می گیرن و می گن که آدام خیلی صادق و روراسته. آدام از حاشیه و از خبرنگارهای فضول خوشش نمیاد و فقط عاشق طرفدارانشه.

- طرفداران آدام در کنسرت هفته ی پیش شما رو شناختند؟

- من واقعاً تعجب کردم که عده ی زیادی من رو شناختند و بهم تبریک گفتند و باهام عکس گرفتند. من واقعاً از حمایتشون ممنونم. من واقعاً دیدم که چقدر آدام رو دوست دارن و دلگرم شدم. من مادر خوش شناسی هستم و بهش افتخار می کنم. آدام راه خودش رو پیدا کرده.

shakiba بازدید : 181 چهارشنبه 24 فروردین 1390 نظرات (0)

در مورد روند ضیط آلبومت بگو:

- وقتی که توی تور بودیم چند تا قطعه ضبط کردیم و چند تا نمونه کار گرفتیم ایده ها و نمونه ها رو جمع آوری کردیم. قبل از شروع تور من حدود یک ماه داشتم آهنگ می نوشتم. در طول سفر ما توانایی های خودمون رو شناختیم و فهمیدیم که چه نوع آهنگی برای صدای ما مناسبه. جالبترین قسمت کار اینجا بود که ما آهنگ های کلاسیک راک رو گوش می کردیم و با خودمون می گفتیم که چطور می تونین اینها رو مدرن تر کنیم! که خوشبختانه به خوبی انجام شد.

قبل از اینکه اون دمو ها رو گوش کنین، ایده ای برای کاری که می خواستی ارائه بدی داشتی؟

- می دونستم که نمی خوام که راک دهه هشتادی باشه. می خواستم dance باشه، پاپ باشه و اینترنشنال باشه. می خواستم که سبک جدیدی از پاپ باشه. نمی خواستم فقط توی یه سبک حاص کار کنم. چون خودم هم به همه نوع موزیکی علاقه دارم و دوست دارم که همه نوع سبکی کار کنم. و دوست داشتم که یه جیز متفاوت ارائه بدم که هر کس بتونه بنا به حس و حالی که داره بهش گوش بده.

فکر نمی کنی که برای هر کدوم باید آرایش جدیدی داشته باشی؟

من عاشق لباس عوض کردنم، عاشق آرایش و همه ی این مزخرفات!!! و اتفاقاً خیلی جذابه که برای هر آهنگ یه نوع پوشش و آرایش داشته باشم. مثلاً برای اولین موزیک ویدیو for your entertainment باید یه حالت قدیمی تری داشتم. مثل نوع استایل ۱۹۳۰. مثل فیلم های قدیمی سیاه و سفید. دوست داشتم مثل Valentino ستاره ی فیلم های قدیمی باشم و یه همچین چیزی

تو خیلی وقت گذاشتی و همه نوع آهنگی رو گوش کردی تا کارت رو ارائه بدی. آیا یه کلکسیون بزرگ موزیک داری؟

آره. من به موزیک معتادم. دائم دارم آلبوم های مختلف رو می خرم. دوست دارم هر چیز تازه ای رو که میاد گوش بدم و در موردش تحقیق کنم. یه مدت فقط آهنگ های دهه ۶۰ رو گوش می دادم مثل Jimi Hendrix, Janis Joplin, the Beatles. یه مدت هم آهنگ های دیسکویی رو گوش می دادم. فکر می کنم همه این نوع آهنگ رو دوست دارن

هر نسلی به یه نوع موسیقی خاص علاقه داره

درسته. من عاشق موزیک dance هستم. فکر می کنم که هر چیزی که ریتم خوبی داشته باشه و شما رو برای یه بعد از ظهر عالی آماده کنه یا برای رفتن به سر کار و یا ورزشگاه و ... به آدم انرژی و احساس خوبی می ده. این احساس خوب همیشه در طول ضبط آلبوم همراه من بود چون من واقعاً بهش عشق می ورزم

کار کردن با لیدی گاگا چطور بود؟ اون یه دموی قدیمی مربوط به خیلی سال پیش به تو داد.

ما خیلی در مورد اینکه چکار کنیم صحبت کردیم و اون گفت که ما باید این آهنگ رو تغییر بدیم و حالت dance و دیسکو بهش بدیم و من هم موافق بودم و این کار رو انجام دادیم.

چقدر اون دمو رو تغییر دادین؟

در امریکن آیدول من آهنگ ها رو کلامی تغییر می دادم. این دمو قبلاً یه ملودی ساده داشت که ما ریتم اون رو عوضض کردیم.

در مورد “Music Again” چطور؟ آهنگی که  Justin Hawkins  در اون همکاری کرد؟

این آهنگ یه راک کلاسیک بود که به عقیده من خیلی س ک س ی بود! یکی از گروه های موسیقی که خیلی ازش الهام  گرفتیم Queen بود. شما می تونین این تأثیرپذیری رو در آهنگ های مختلف من مشاهده کنین و من دوست داشتم که ریتم این آهنگ مانند Queen باشه. گروه هایی مانند Sweet هم قبلاً تلاش کرده بودند که این کار رو بکنند. می خواستم به مردم نشون بدم که حی شوخ طبعی دارم. به نظر جالبه.

“Broken Open” یکی از آهنگ های آروم این آلبوم هست. می شه در موردش توضیح بدین؟

سه تا آهنگ هست که خیلی احساساتی هستند و ریتم آروم تری دارن. یکی از اونها “Soaked” هست که Muse اون رو نوشته. اون با صدای خیلی آرومی شروع می شه. آهنگ خیلی لطیفی داره و شعر بسیار غم انگیز و احساساتی. این آهنگ رو  Muse بهم داد و من باورم نمی شد " اوه اونا به من آهنگ دادن؟" غیر ممکن بود. من واقعاً طرفدارش بودم. ملودی رو واقعاً روست دارشتم و مانند آهنگ های دهه هفتاد یا شصت بود.  “Broken Open” هم جزو همین دسته بندی می تونیم قرار بدیم. یه آهنگ ملایم. درسته الکترونیکه ولی نرم و یه حالت روحانی داره. شعر بسیار زیبایی داره که می تونه به هر کس در اوج آسیب پذیری اطمینان بده.  “Lay here, it’s safe here, I’ll let you be broken open.”  (اینجا دراز بکش، اینجا امنه، اینجا می تونی بغضتو بشکنی) این در واقع در مورد اون لحظه ایه که یه نفر می خواد با شما درد دل کنه و سفره دلش رو برای شما باز کنه. من این شعر رو بر اساس تجربیاتی که در رابطه با یک سری آدم ها توی زندگیم داشتم نوشتم و امیدوارم که حس رو خوب منتقل کرده باشم.

اولین باری که نت نوشتی و فهمیدی که می تونی آهنگ بنویسی چه موقع بود؟

فکر می کنم ۲۰ ساله بودم.

تمرین مداوم می کردی؟

اول کلاس می رفتم و روی صدام کار می کردم. ولی توی ۲۰ سالگی کلاس رو رها کردم و تازه بعد از اون تونستم صدای واقعی خودم رو بشناسم. چون دیگه کسی بهم نمی گفت چکار کن و چکار نکن یا چه جوری بخون. نگران این نبودم که درست می خونم یا نه. می دونین؟ وقتی که به کلاس می رین همه چی برنامه ریزی شده ست و بهت یاد می دن که چطور باید خوب بخونی. و وقتی که کلاس رو رها کردم فکر می کنم بهتر تونستم بخونم!

اعضای باندت رو چطور انتخاب کردی و معیارهات چی بود؟

گیتاریست Monte Pittman رو که از سالها قبل می شناختم و با هم می نوشتیم. مدت کوتاهی توی لس آنجلس یک گروه تشکیل دادیم و با هم می نوشتیم و آهنگ ها رو تنظیم می کردیم. خیلی وقت پیش بهش گفتم که "تو حتماً یکی از اعضای گروه من خواهی بود" ما با هم خیلی خوب کار می کنیم. اون مدت ها برای مدونا گیتار می زد. اون کارش فوق العاده ست.  drummer هم انرژی خیلی خوبی داره و مثل خودم متولد یهمنه!!!! البته من آدم خرافاتی نیستم و زیر بار طالع بینی و این جور چیزا نمی رم!!!!

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
man ye glambertam ke hazeram khodam o bare adam bekosham! vali shayad az chanta khanandeye dg ke be andazeye Adam omran do0s dashe basham matn mizaram. age do0o0o0o0os dashin man o ba esme sh.Glambert link konin bo0o0o0o0o0o0o0o0o0os bare hane Glambertihaye golam
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 66
  • بازدید کلی : 1,962
  • کدهای اختصاصی

    كد آهنگ

    مرجع کد آهنگ


    كد آهنگ

    مرجع کد آهنگ